پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227203
فيفا پرسپوليس را ۵۰ هزار فرانک جريمه کرد/ واکنش به انتقال انصاري
تاریخ انتشار : 1395/09/15 11:20:47
نمایش : 1478
سرپرست باشگاه پرسپوليس از جريمه ۵۰ هزار فرانکي اين باشگاه از سوي فدراسيون بين المللي فوتبال خبر داد و به دريافت پيشنهاد از يک تيم چيني براي مدافع سرخپوشان واکنش نشان داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر طاهري در گفتگو با خبرنگار مهر به ارائه توضيح در مورد هزينه اردوي سرخپوشان در امارات پرداخت و گفت: مبلغ ۱۹۸ هزار درهمي که به آن اشاره شده از سوي باشگاه در اختيار سرپرست کاروان تيم گذاشته شد تا بخشي از آن به عنوان پول توجيبي و پاداش به بازيکنان پرداخت شود.

وي با تاکيد بر اينکه اين باشگاه براي برپايي اردوي آماده سازي در امارات هيچ هزينه اي نداشته است گفت: همانطور که قبلا نيز گفته ام ما تنها هزينه بليت و ويزا را متقبل شديم و هزينه ديگري نداشته ايم. باقيمانده پولي که در اختيار سرپرست کاروان بود نيز به باشگاه بازگردانده شده که اسنادش موجود است. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: اگر از باشگاه ايرانيان استعلام گرفته شود مشخص خواهد شد که پرسپوليس هيچ هزينه اي براي اين اردو نداشته است. وقتي اين راهکار براي مشخص شدن وضعيت هزينه باشگاه وجود دارد ديگر نمي توان دروغ گفت. 

علي اکبري طاهري در واکنش به مطرح شدن خبري مبني بر دريافت پيشنهاد از يک تيم چيني براي انتقال محمد انصاري گفت: فعلا هيچ برنامه اي براي اين انتقال نداريم. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان گفتگويش با خبرنگار مهر در رابطه با پرونده جديدي که به خاطر انتقال محمدرضا خلعتبري از عجمان امارات به پرسپوليس در فيفا بازشده است، گفت: فيفا از پرسپوليس به علت عدم رعايت اصول نقل و انتقالات شکايت کرده است چرا که اين انتقال در زمان مقرر و قانوني انجام نشده و به همين خاطر باشگاه پرسپوليس ۵۰ هزار فرانک جريمه شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html